11.11.16

Fredag! Haft en härlig fredagskänsla hela dagen trots jobb och min arbetshelg. Så himla tråkigt. Är så himla trött i kropp och själ so I can't wait for this weekend to be over. Men idag efter jobbet så ryckte jag upp mig iallafall och svängde förbi Bikbok innan hemfärd. Varit nyfiken på Angelica Blicks kollektion. Provade ett sett och blev så förvånad över hur fin jag faktiskt var i det. Är SÅ glad att jag tagit tag i mig själv, i kosten och träning. Så himla glad. I'm the best. Blev tyvärr inget köp, kände mig så tveksam. Blir alltid det när jag går ensam och provar kläder lol. Men vi får väl se! 

Nicole och jag hade bestämt att ha fredagsmys. Vi köpte med oss Spicy Hot och godis hem till mig som vi avnjöt framför Idol. Sån himla mysig kväll med min bästavän. Precis vad jag behövde. ♥


Min fredag i bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0