12.07.16

Hola amigos! 
Tisdag och kort dag idag på jobbet. Slutade redan vid kl 12, tyckte det rullade på bra idag. Älskade pappa kom och hämtade mig och därefter åkte vi iväg för att storhandla, SÅ himla skönt att ha kyl, frys och skafferi påfyllt nu haha. Därefter så somnade jag i soffan lol. Har varit riktigt segobert sen dess. 

Imorgon jobbar jag kväll - hello sweet sovmorgon! Efter det så ska jag möta upp mamma & pappa på stan för att se Miriam Bryant. Hoppas på bra väder. 


Efter min dusch så tände jag lite ljus och parkerade mig framför tvn. Det är någon film som går på fyran, är inte så insatt men den verkar lite rolig. Gud vad jag vill köpa grejer till min fina lilla etta. Ser jätte mycket fram emot trippen till Gekås! Har så många ideer angående mitt hem. Tänk att jag bott här nu strax över ett år? Vad snabbt det går.. Bästa beslutet någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0