31.07.16

 
Hello!
Då har jag jobbat mitt sista arbetspass fram till 17/8. Känns fantastiskt bra. Ingenting kunde få mig på dåligt humör idag haha. Då mamma, pappa och lillebror Noel är på Gotland så åkte jag hem till dom idag efter jobbet för o vara med mina små älsklingar, vi tog en promenad och sedan somna i soffan. Det satt riktigt fint. Ska verkligen njuta av den här lediga tiden och ladda upp batterierna! Och det kunde inte börjat bättre då jag mötte upp min älskade Soulsis för en promenad i kvällssolen. Molly och Ebba var självklart med och tog sig ett dopp. Vi var ute över en timme! När jag kom hem så fick de duscha av sig och sedan har vi bara myst på balkongen.

Börjar bli trött nu så det ska bli SÅ skönt att få krypa ner. Tänk att inte behöva ställa något alarm imorgon?! Fantastiskt.. Får se vad morgondagen har att erbjuda!

Bild från kvällens ljuvliga promenad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0