01.07.16

Hej!
Fredag idag och inne i juli redan. Ingen fredagskänsla här dock. Slutade mitt långvikariat på förskolan igår. Det tog riktigt hårt på mig, hårdare än vad jag trodde. Kommer sakna barnen och mina kollegor SÅ mycket. Trivdes verkligen som fisken i vattnet. Men idag var det bara att rycka upp sig, började på mitt nya jobb - Generalen ålderdomshem. Ska jobba där över sommaren och blir även fast där. Vilket också är en lättnad då jag aldrig kommer behöva oroa mig över timmar och om jag jobbat tillräckligt för att få ihop till mina räkningar. Utan då har jag ett fast schema & lön. Lovely! Pratade med chefen idag om önskad semester, hoppas det blir när jag vill för då väntas en vecka med familjen i Båstad och avslutas med Ullared. Det skulle vara så nice, precis vad jag behöver känner jag!

Jobbade 7-16 idag. Det gick bra! Mycket nytt och information. Hjärnkontoret är helt slut nu. Jobbar hela helgen, är ledig måndag och gud vad jag längtar haha. Så nu har jag tänkt att ta en lång dusch, äta, fredagsmysa all by my self, och sedan sova för att köra samma tur imorgon. Söndag får jag lite sovmorgon iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0