07.02.16



Hej på er! 
Fastän det lyser av min frånvaro här så är det ändå flera av er som kikar in här varje dag - kul! Ska bli bättre på det här med uppdatering... 

Har verkligen njutit av min helg. Och den kunde inte starta bättre i fredags då jag blev erbjuden ett långvik på en förskola som jag jobbat på nu i några veckor. Trivs som fisken i vattnet och det var svårt att hålla tårarna tillbaka när jag pratade med chefen hihi. Blev SÅ glad!!!! Så på fredagskvällen gick jag hem till familjen som bjöd på god mat och skålade för mig. Gick även hem till dom igår och hängde, det blev Melodifestivalen och en film på det. Mys! Helgen kommer även avslutas där då vi ska fira Noel som fyllt hela 13 år (!!!). Älskar att umgås med min familj. They are the best! ♡ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0