11.08.16

Hej!
I söndags så begav jag mig bakis och dan iväg med familjen för att spendera en vecka i Båstad, i en stuga mina föräldrar hyrt. Blev inte riktigt en vecka då vädret var något fruktansvärt. För det mesta regnade det faktiskt, och inte lite heller.. Men trots det har jag haft de mysigaste dagarna någonsin. Vi grillade, åkte till Gekås, tog längre promenader med Molly & Ebba, jag och Noel spelade kort och såg flera Harry Potter-filmer. Vi åkte ju även runt i staden och kollade runt, bla till Hovs Hallar. Där var det så himla fint!

Kom hem idag vid ca kl 18. Väldigt seg och trött efter den långa bilfärden men samtidigt full av energi då jag bara suttit i en bil haha.. Så jag tog mig en powerwalk. Var ute 1½ h och gick över milen. Riktigt härligt! Så nu har jag duschat och parkerat mig framför tvn. Inget vettigt att se. Ska strax lägga mig. Ännu en gång ska det bli fantastiskt att få krypa ner i min älskade säng.


Blandade bilder från mina dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0