23.04.16

Bilder från Julias fina dop. ♡ 

Började dagen med dop i Hedvigskyrka för goa lilla Julia. Det var så himla fint och mäktigt. Julia var glad och pratade lite då & då. Så himla söt. Därefter tog jag bussen ut till Lindö för att vara med på min lille guldklimp Liams dopfika. Typiskt nog var dopen exakt samtidigt så önskar att jag kunde ha delat på mig, men fick dela upp det så gott det gick. Väntar på bilder från Liams dop så jag kan visa er. Det var så mysigt att få bebisgosa och även träffa min stora klimp, Julian. På tisdag ska jag vara barnvakt åt dom - längtar!

Följde med mamma och pappa hem och blev bjuden på en sån jätte god risotto! Nu myser vi framför tvn och strax blir det film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0