02.04.15

Bild från denna fina blogg.
 
 
Då var vi inne i april månad. Herregud vad fort tiden går. Svårt att hänga med. I helgen är det påsk samt min jobbhelg. Men jobbar så pass bra att jag kan följa med familjen till Katrineholm och fira påsken med mormor. Det ser jag verkligen fram emot. ♥

Igår efter jobbet så var jag på stan och lämnade in min telefon. Så kommer ha en dålig lånetelefon 2-3 veckor nu framöver. Miss my iPhone!!! Köpte med mig chickenkebab och mötte upp my one and only Amanda. Pratade om allt mellan himmel och jord. Min stjärna. Det behövdes! Idag har jag varit ledig. Har inte gjort någonting alls. Så jävla skönt. Tog sovmorgon till kl 12:30 då jag gick upp och tog ut hundarna på en sväng. Sen dess har jag bara hängt i soffan. Just what I needed. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0