Gör din röst hörd.

"Tänk på att hjärtat är rött och sitter till vänster."


Jobbet idag rullade på jätte bra. Det var riktigt segt att gå upp imorse dock. Mamma kom och hämtade mig då vi köpte med oss kinamat hem. Hemma så väntade pappa!!!!!!!!!! Det var helt fantastiskt att få krama om honom och veta att han ska vara hemma ett tag nu. Bästaste du! Efter det så gick jag och mamma och röstade. Första gången för mig. Känns riktigt coolt och bra. Tänk att min röst gör skillnad. Jag anser att det både är en skyldighet och rättighet att rösta. Så himla viktigt!!!!

Nu ligger vi alla i soffan framför tvn och myser. Vi följer valet och jag tycker det är så himla spännande! Imorgon blir det en tuff dag. Ska jobba 7-13 och sedan 15-21:45. But hello, cash is king! Så när det här är klart blir det en dusch och sen läggdags. Bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0