Helgen som varit.


I fredags så var jag iväg och firade Besa. Vi blev bjudna på tacos och förfestade hemma hos henne. Det var riktigt roligt med ett gäng härliga tjejer. ❤️ Vi tog spårvagnen till Puls där vi hade ett VIPbord. Det var något event så de hade modevisning och vi fick goodiebags. Kul! Tog sista spårvagnen hem och slockna direkt.

Mina fina tjejer.

Igår så var jag väldigt seg. Så det blev en mysig hemmakväll med tacos (igen, det slår aldrig fel haha..) och mys framför tvn. Har inga planer bokade idag så det är skönt. Blir så trött och seg av vädret... Min förkylning börjar äntligen avta nu så imorgon ska jag och mamma iväg och träna. Det är bara att börja om, ska köra gärnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0