Fredag.

Dagarna har rullat på jätte bra. Har gått två introdagar nu och jag trivs och börjar känna mig bekväm. Roligt med något nytt! Molly är precis som vanligt nu och bajsar normalt. Så skönt! Vet inte vad det kan ha varit... Skönt att det är över iallafall. Tränade med mamma igår, IndoorWalking. Dagen innan det så var jag ute och sprang. Gjorde några utfall då också och träningsvärken sitter i än. Men det är ju en skön/hemsk smärta. Då vet man att man gjort rätt!

Igår efter intron så åkte jag hem till min saknade Amanda. Det har inte blivit att vi träffats på ett tag då vi gått om varandra och tiden inte räckt till. Men igår så blev det sleepover. Massor prat, prat och mer prat. Underbart. Kom hem strax efter kl nio idag och har sen dess tagit ut hundarna, ätit frukost och legat i soffan framför tvn. När Noel slutar skolan så blir det en pw runt strömmen, bara det inte börjar regna...


An oldie with my lovie soulsis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0