Helgens festligheter.






I lördags så var jag en riktig superwoman, tog hand om Maximilian till kl halv fyra samtidigt som jag storstädade mitt rum och tvättade så gott som hela min garderob. Mådde så jävla bra efter det. På kvällen så begav jag mig hem till Marie för att fira henne och my girl Nicole. Hade riktigt roligt med tjejerna, vi blev ett härligt gäng. Vi hamnade på Puls som var smockat. Värmen var helt sinnessjuk. Hade riktigt roligt ändå. Det hela avslutades med donken. Perfekt.

Imorse så skjutsade mamma mig till jobbet kl 10. Dagen rullade på bra. Skönt! Hon kom även och hämtade mig, min älskling. Min morbror och kusin Alfred är här och ska sova över. Imorgon åker de plus mamma och Noel till Stockholm. Jag ska nämligen åka upp imorgon efter jobbet, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0