The new year.

Filmen var ingenting för mig. Ligger i min säng nu, i min nytvättade pyjamas. Sängen har nog aldrig varit såhär skön haha. Imorgon så ska vi åka till Katrineholm och hälsa på mormor. Yey! Saknar henne massor.. Ska vara ledig nu några dagar. Fett skönt, det behöver jag!

Ligger och tänker på att tiden verkligen går så sjukt fort. Och det här året ska jag verkligen göra till MITT. Ska ta tag i träningen ordentligt och komma igång med körkortet. Har väldigt mycket grejer att se fram emot också, nu i januari så ska fina faster Diana firas. Party! Den 28 februari så ska jag och min twinie på Avici (!!!). Vi kommer åka upp till Stockholm och bo på hotell. Längtar så inåt helvete. Sen i sommar ska jag se till att komma iväg till Thailand, ska följa med familjen Femerström. Och det här är bara lite av de grejer jag har att längta efter. Love it! 

2014 kommer bli ett bra år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0