Good night.

Julia & Ester just nu. Mitt sovsällskap för ikväll hihi.


Jag och mormor har haft det så himla mysigt. Vi träffas inte så ofta och när vi väl gör det är det så himla underbart. Gud vad jag saknar henne! Nu är hon iväg och jag är hundvakt till imorgon. Anna-Greta som är hennes syster har hållt mig sällskap. Vi såg på Farmen och tog ut hundarna på kvällsrundan tillsammans.

Nu ligger jag och hundarna i mormors säng. Är jätte trött känner jag, skönt det! Ska umgås med Anna-Greta imorgon också. Mormor kommer hem imorgon på eftermiddagen. Då skjutsar mamma hit henne och jag åker med hem. Blev en kort tur denna gång men ska åka hit snart igen för en längre vistelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0