Workout - done!

Gud vad härligt med träning! Som skrivet innan så körde vi afrodans. Sååå roligt och en väldigt bra instruktör. Känns så jävla kul att vara igång nu. Är skit motiverad. När vi kom hem så la jag mig i ett bad och sen duscha av mig haha. Stretcha lite också. Jag och mamma ska försöka komma iväg 2-3 gånger i veckan nu på sånna här pass. Utöver det så ska jag ta långpromenader med hundarna, köra på crosstrainern och ut & jogga.

Nu slappar jag i soffan efter middagen. Väntar på att Idol ska börja. Fan vad härligt det är att vara slutkörd och öm i benen. Kommer somna som en prinsessa. Jobb imorgon också ju, 7-15. Åker spårvagn dit och sen efter jobbet så ska jag sola & köpa nytt solkort sen promenera hem. Life's good right now.

 

Jätte god LCHF-middag. Kyckling inlindad i bacon, broccoli/blomkol-gratäng, vitlöksdressing och sallad till det. Delicious!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0