Tredje september.

Jobbet gick bra idag. Det var skönt o sluta haha. Jag hade ju sminkat mig imorse så jag sket i att fixa solkort och gick istället och köpte mig ett par hörlurar och sen promenerade hem. Härligt! När jag kom hem så la jag mig hos mamma i hennes säng. Låg där och pratade sen slocknade jag. Blev väckt när vi skulle äta. För min del blev det panerad fisk, sallad och sås. Yummie!

Imorgon är jag ledig och på torsdag jobbar jag bara 7-12. Då på eftermiddagen ska jag åka till min älskade och sjukt saknade mormor! ❤ Det ser jag jätte mycket fram emot. Antingen åker jag hem fredag eller lördag förmiddag. På lördag kommer Julian till oss på förmiddagen så då vill jag vara hemma. Men gud vad mysigt det ska bli o träffa min mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0