Perfect saturday night.

Gud vad mysigt det har varit ikväll! Tjejerna kom strax efter sju och då åt vi kräftor & de åt paj och annat som Sussi hade med sig och så drack vi vin. Julian och Maxi små pratade lite men inte mer än så haha. Gullungar! ❤ Det har rullat på så himla bra ikväll. Nicole sövde Maxi i min säng så han somnade där och Julian i sin resesäng. Perfekt! De låg och sov sen och vi alla satt i köket och pratade och hade så himla trevligt. Love it.

Nu ligger jag i min säng och ska sova. Julian ligger här bredvid nere i sin säng. Han har sovit sen kl 22 nu och hoppas han sover hela natten. Jag känner mig trött haha.. Provade iallafall mina nya ansiktsprodukter och hyn känns genast mycket fräschare. De luktar jätte gott. Hoppas man märker någon skillnad!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0