Cousin time. ❤

Idag när jag vaknade vid 11 så kände jag av halsen. Känner mig lite krasslig.. Det kändes lite bättre efter en kopp te så då gjorde jag mig iordning och åkte ner på stan och träffade Stina! Vi lunchade på Paus och kollade runt. Fick med mig lite hem, en outfit till mig på lördag då vi ska fira fina Emelie och en present till henne hiho. Promenerade hem, vädret är så skönt. 

Nu ligger jag i soffan och gosar med Ebba. Onepiecen är på och jag känner mig seg. Ska kolla lite på tv och sen ska jag ta tag i mitt rum. Det är en ren 
k a t a s t r o f ! Usch.. Men det blir ju så jävla skönt att ha det gjort och man känner sig så nöjd. Ladda nu.....


Min vackra kusin och jag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0