15/10

Godmorgon.
Vill bara stänga av allting helt o hållet o somna om. Men nej. Jobbar idag till 15 och har inga tider imorgon och torsdag - och det ska jag se till o inte ha heller. Behöver de två dagarna ledigt. Gud så skönt. 

Min mobil har spökat rätt så rejält efter olyckan. Den "går hem" utan att jag gör något och för mig funkar inte "hemknappen". Röststyrningen är igång och tycker om att ringa upp randoms från min kontaktlista hah... MEN! Nu på morgonen när jag startat den har den varit precis som vanligt. Så HOPPAS att den är normal nu tills jag hinner särkerhetskopiera skiten!!

Just nu är jag inne i en nere-period. Har inte tränat något. Bara jobbar. Är hemma. Trivs inte i mig själv. Tänker mycket. Tack vare att du snurrat igång det igen. Vet att det bara är en period och att det går över så det är skönt men känns lite jobbigt just nu... Behöver de här två kommande dagarna ledigt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så duktig gumman som jobbar så mycket. Kul att läsa din blogg. Var rädd om dig och kämpa på. Kram Sandra

Svar: Vad snäll du är! Detsamma! ❤
Josefin Åman

2013-10-15 @ 12:54:59
URL: http://www.sandrahansen.blogg.se
Postat av: Auntie D

Om du vill prata finns jag alltid här! O vill du ha super looove så kan lille Juuulie mysa med dig :* ♥♥♥
Vår dörr är alltid öppen för dig babe! ♥

2013-10-15 @ 15:21:27
Postat av: amanda

Hjärtat då! Finns alltid här, de vet du! <3<3 Tänk på allt bra istället! <3

2013-10-15 @ 16:24:14
URL: http://amandajulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0