Du vet att jag kommer.

Myser med mamma, pappa och hundarna i soffan framför Bron. Spännande! Har värmt mig en kopp te också. Blev ingen tvätt för mig. Inte särskilt mycket städ heller för den delen.  En ny dag imorgon, ska ställa klockan och gå ner tidigt till tvättstugan och sätta på en tvätt (förhoppningsvis om det är ledigt, fingers crossed) medan jag tar hundarna på en sväng. Hoppas på fint väder! 

Så på förmiddagen blir det städ. Då är jag ensam hemma med mamma. Hon börjar vid två. Så då är det ingen som går mig på nerverna. Det gjorde dem verkligen idag. Måndag imorgon då, ny vecka och nya tag. Hoppas den här veckan går fort. Vill ha den 25 nu typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0