Den tolfte november.

Azlan & Bozze från Mollys första kull.


Godmorgon!
Valde att lägga upp en bild på Mollys valpar från 2008 för att göra inlägget lite roligare. Är såå himla valpsugen just nu. Vi får se vad som händer med Ebba! Idag vaknade jag vid nio. Mamma hann o ta ut hundarna före mig. Och när jag tittade ut så var det grått och regnet öste ner. Blöh! Känner mig så ruggig. Gjorde iordning frukost direkt och myste ner mig i soffan framför nyheterna.

Känner egentligen inte för att åka och träna. Vill bara vara hemma och dega. Fy fan. Men då händer ju inget. Bara att bita ihop och dra iväg. Känner ändå för långis  idag, kanske kan ta det sen om det inte öser ner?? Trevlig tisdag på er!

Kommentarer
Postat av: majsan

Jag dööör vad söta!! <3

2013-11-12 @ 18:11:46
URL: http://eey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0