6/11



Hi lovies! 
Jag har sovit som en gudinna. Sing halleluja! När klockan ringde vid tio så stängde jag av larmet, bara för jag kunde. Sov lite till och strax efter elva gick jag upp och tog direkt ut Molly och Ebba på en 4km promenad. Så himla skönt väder! Gick förbi affären och handlade lite till min frukost. En sjukt god sockerfri juice. Köpte även avokado som jag tänkte ha på min knäcke. Men de var as hårda och skulle tydligen "mogna hemma", såg det när jag kom hem lol. Fick bli ägg och lite kaviar istället, yum!

Nu myser vi i soffan framför tvn. Ska ladda upp inför storstäd typ. Segt.. Har tvättstugan sen också. Och det känns så sjukt jävla bra. Mitt rum är en katastrof och har så gott som inga rena kläder! Ser fram emot o lägga mig ikväll i en renbäddad säng och kliniskt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0