22/11

Herregud vad tiden går fort. Nästa helg är vi inne i december, och då på söndag är det första advent.

Godmorgon!
Inatt så vaknade jag av att min mobil började sätta igång igen. Röststyrningen levde sitt egna liv och jag var tvungen att stänga av den. Trodde den skulle vara bra när den fick vara avstängd några timmar, men nej. Så den får vara av hela dagen, eller tills jag slutar jobbet iallafall. Hoppas den är normal sen, till måndag iallafall!

Har jag ätit frukost framför nyheterna. Har träningsvärk i hela kroppen. Men jag gillar det ändå, då känner man att man gjort rätt. Jobb idag igen då, ska få stå vid kassan idag också. Känns fortfarande pirrigt. Längtar till den dagen då jag bara gör allt flytande och lika säkert så som de andra tjejerna jobbar. Men det kommer väl?

Nu har jag tänkt att ta med mig datorn in i mitt rum och köra igång musik för att göra mig iordning. Nu när jag tänker på det blir jag mer pirrig. Haha.. Ser fram emot ikväll att äta god mat med familjen och enbart koppla av. Spännande med Idol också, inte många kvar nu..

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0