15/11

Godmorgon!
Tog en riktig sovmorgon. Ingen klocka ställd - halleluja! Vaknade strax innan elva. Gjorde mig en jätte god frukost och myste ner mig i soffan. Dubbelavsnitt av Vanderpump Rules, tjoho! När det är klart så ska jag ta en riktig långis med mina små korvar. Solen skiner och det verkar vara så skönt väder! 

Mamma är ledig idag. Ikväll blir det ett svettigt härigtpass, Indoor Walking. Mitt absolut favorit pass. Svetten rinner och man känner verkligen hur man tränat. Fredag idag ju! Pappa har pratat om att göra en jättegod middag. Det ser jag fram emot. En riktig mysfredag hemma framför Idol med familjen. 

Kommentarer
Postat av: majsan

Fan vad din Fredag låter bra hörredu kurreburr <3

2013-11-15 @ 13:07:01
URL: http://eey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0