Satan i gatan vilken Åska!?

Vaknade av åskan. Herregud vad det small! Min balkong dör var öppen också så jag hörde det verkligen. Kändes som om hela huset skaka. Obehagligt! Och regnet öste ner. Men ändå lite mysigt att ligga i sin varma säng och höra hur det piskar ner. Tisdag = två lektioner as usual. Men idag har vi ingen Historia, vi ska istället till Arbetsmuseet och analysera bilder o blabla. Måste göra det någon eftermiddag.

Nu på morgonen har jag ätit bananpannkakor och druckit kaffe. Love it. Älskar att ba slappa på morgonen i soffan framför tvn. Men har faktiskt fått lite gjort, jag är klar med svenska C rapporten. WOHO! Det känns så jävla fett underbart skönt!!!! Hoppas bara det duger för läraren är lite speciell och extremt noggrann, eller inte noggrann utan mer petig. Sjukt jobbig.

Skönt att beta av skolarbeten nu. Studenten snart och innan det TURKIET. Åker om 6 dagar (?!?!?) I'm about to die. Det är lite stressigt men det är bara att bita ihop och köra gärnet nu det sista. Igår var jag och sola med kusin Alice och moster Karin på Nordic. Fick solkort av bästa mamma ♥. Det var riktigt skönt, ska sola idag också har jag tänkt...

Kommentarer
Postat av: Stina

Uppdateeeera dååååå

2013-05-23 @ 17:06:32
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0