Den tolfte i tolfte.

Kom iväg senare från Amanda. Hennes säng var alldeles för skön för mig hehe. Hade det sååå himla mysigt och roligt with my soulsis. Bästa. ♥ Tog bussen hem och gick in och köpte halstabletter åt lillebror. Noel är sjuk, stackarn. Bara han inte smittar ner mig! När jag kom in var det bara att ta ut hundarna direkt. Blev en kortare sväng. Skulle vilja gå i skogen men misstänker att det är väääldigt geggigt där. Och det känner jag inte för. Men vädret är helt underbart! Mamma slutar vid 15, ska se om jag kan få med henne till Ågelsjön och gå en sväng där. Det skulle vara så mys!

Nu har jag gosat ner mig i soffan. Har inga planer alls idag. L o v e  i t . Städade rummet igår och möblerade om, jag blev så nöjd! Ska ta kort och visa så fort jag får min iPhone. Har varit utan den i nio (!!!) dagar nu. Blir så jävla irriterad. HOPPAS jag kan hämta den idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0