131206

I förmiddags så åkte jag ner på stan. Träffade min bästa bästis Tessa och åkte ner och hämtade upp Julian. Vi strosa omkring och tog en lunch på Paus, meheh. Riktigt mysigt att få träffa henne och umgås! Blir inte offta nu då hon flyttat från Norrköping. Buhu! Efter det så gick jag och Julian hem. Älskar att vara med honom själv, min prins.♥ Vi lekte och kollade lite på tv. Sen var det dags för mig att jobba kväll, 16:30-21:30. Tur att jag dubbelkollade igår! Hade fått för mig att jag var ledig haha. Kvällen rullade på jätte bra och det var förvånansvärt lugnt. Det gillas. Fick skjuts hem av en kollega, tack så jätte mycket!

Nu ligger jag nerbäddad i min säng. SÅ fruktansvärt skönt. Kollar runt lite på internet och har sett prydnadsgrejer jag önskar mig i julklapp från serien Kosta Boda. Efter jul så ska jag verkligen ta tag i inredningen i mitt rum. Vill ha det enkelt med inslag av rosa. Mys! Vill ha mitt fönster tomt och enkelt precis som bilderna nedanför. Så skulle jag också placera dem. Bilderna är från Sandras blogg, en ny favorit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0