mår som en påse skit.


Igår när jag lagt mig så vaknade jag flera gånger under natten och kände mig jätte varm men frös ändå. På morgonen när jag kollar tempen så har jag 38.2. KUL! Så idag har jag legat i sängen hela dagen och sovit. Haft ont i hela kroppen också, som om jag kört värsta träningspasset, haha sjukt jobbigt. Mamma o pappa kom hem med pizza sen mot kvällen och det är det enda jag ätit idag. 

Nu ligger jag nerbäddad igen, och trots att jag har sovit heeela dagen så känner jag att jag inte kommer ha några problem med att sova sen. Hatar att vara sjuk :( Ska vara hemma från skolan imorgon också så jag förhoppningsvis kan gå på onsdag. För då har jag och emelie dansuppvisning! HAHA, jag dör...

PUSS&GODNATT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0