120411



HEJ! ♥
Det var några dagar sen. Igår så sov jag hemma hos min mormor med kusinen maja. Jätte mysigt med tjejmys! Vi åt gott och bara gosade. Vi såg Top Model Sverige, och jag tycker faktiskt alice var en värdig vinnare! Åkte hem förut idag då majsan åkte hem. Världens goaste tjej. Puss på dig maja! ♥

Idag har jag enbart degat. Och det har varit så jävla skönt. Bara gått omkring i min onepiece. Sånna dagar behövs! Imorgon ska jag väl se till o göra lite mer nytta, en långis med hundarna och åka o handla med mamma. Senare på kvällen har jag ingenting bestämt men tyckte nån nämnde fiesta?? Äh, sånt som märks!

Ligger just nu i sängen, inte med täcke eller så utan ba ligger o slappar, haha. Hundarna håller mig sällskap såklart, de ligger nedanför mina fötter. Gosisar. Kollade igenom heeela min blogg förut, så himla kul!!! Måste börja blogga mer känner jag. Det är ju så himla roligt. Kul o titta tillbaka på också. Det måste bli bättring..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0