det går bra nu!


snyggingen hos mamma i deras säng!

Åh, är så himla glad!!!
Var ute en sväng med lille herrn här och sen tog vi upp honom och ebba i vardagsrummet så de fick träffas lite. Och herregud, det gick SÅÅ mycket bättre här än vad det gjorde där borta. De höll på o leka o dansa. Hur sött som helst. De försökte få till det några gånger men det gick inte vägen helt o hållet. Haha, han blev precis slut körd! 

Han fick sova hos mamma och pappa och jag har som vanligt tjejerna i min säng. MYS. Så nu laddar vi alla upp inför nya tag imorgon. Hoppas att det blir en fullföljd parning, att de fastnar! Åh. Då skulle jag bli så glad.

Nu ska vi sova. Jag ska ligga o pussa på min lilla prinsessa som blivit stor.
Hon är så duktig! Min lilla ebbis!!!


XOXO!

Kommentarer
Postat av: Josi

OH!

2011-10-10 @ 08:27:31
URL: http://ottolias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0