riktig sömntuta.


Oj oj oj! Jag vaknade vid kvart i tre idag (?!?!). Och jag kände mig ändå trött o tänkte somna om för det kändes som om klockan bara va åtta typ? Men så tittade jag snabbt på mobilen och ser att den är kvart i tre! Jag flög upp ur sängen haha. Tog ut ebba och molly på en promenix och sitter nu i min onepiece och bara chillar base.

Känner mig på värsta myshumöret.. Mamma jobbar NATT. Men pappa och jag (liam om han är hemma?) kan nog se en film ikväll. Ska övertala honom. Åh, det är så himla skönt att bara vara hemma på lovet. Jag känner verkligen hur jag laddar om och får kraft. UNDERBART.

Pappa är påväg hem från jobbet nu och har köpt med sig donkenkäk. Najs. Efter maten ska jag dammsuga mitt rum och sedan sätta mig och plugga lite stjärt socialkunskap! Låter det bra?

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0