grå måndag.

Tjenixen på er!
Fan vad jag är tröött. Mamma väckte mig vid halv tolv! Tur det, hade kunnat sovit bort hela dagen annars. Och det hade ju inte varit särskilt bra... Som sagt, igår blev det inget plugg eller städ alls. Heh. Men mamma är på utvecklingssamtal med noel nu. Och när hon kommer hem ska vi äta. Sååå, efter maten ska jag städa! Heh.. Och där efter plugg.
Ohh, orkar inte...

Jag hade hoppats på en solig härlig dag. Men nej nej. Men såg att det ska bli fint väder i veckan! Det känns ju bra. Mitt busskort går ut den 17e, kan man börja cykla då? Eller är det för tidigt? I don't know! Skulle vara väldigt skönt att börja cykla till skolan. Har saknat det!! 

Nu skriver jag bara på massor onödigt, haha. Men skriver senare! : )

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin bloggdesign du har!

2011-03-14 @ 15:55:29
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN SVARAR

tack så mycket!!! : )

2011-03-14 @ 19:29:39
URL: http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0