feelin' sooo ill.

Vaknade av att jag nästan skulle spy?! Fy fan. Mådde så jävla illa. Men duschade och så och skulle börja fixa mig. Men det gick inte. Kul o komma till skolan med värsta spyattack? Euw, nej tack. Så skickade iväg en sjukanmälan och gick och la mig i soffan med täcke och massvis med kuddar.
Somnade väldigt skönt. Men drömde värsta mardrömmen!!! usch. Orkar inte förklara för fattar knappt hälften själv. Men vaknae och var rädd, det brukar jag verkligen inte vara. Obehagligt...

När jag vaknade mådde jag lite bättre. Så känner mig ok nu. Men mår fortfarande illa..? :( Ska värma lite te och hoppas på att det ska bli bättre. Vill verkligen inte spy. Usch. Men ska forsätta med vad jag gjort hela morgonen, ta det lugnt. haha...

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0