the lazy song.

Vilken härlig dag!
Förut när jag solade så fick jag minnsan lite färg! Woho. Sololjan är verkligen kanoners. Den rekommenderar jag starkt! Låg där någon timme eller två sen gick jag in o duscha och lite så. Inte gjort så mycket alls faktiskt! Skönt, hehe... Ikväll så har vi grillat. Fan vad det är smaskigt. Grillat är verkligen sommar. Underbara sommar, den är verkligen här nu! Så lycklig...

Imorgon, då ni. DÅ ska vi ha kalas för mig! Haha, äntligen... Ska bli kul att släkten kommer hit. Vi (mamma, hehe) ska laga matpaj och bjuda på! Ah, de blir så goda. Så det kommer bli väldigt trevligt. Stina fisen kommer också! Woho. Jag ska ha kameran i högsta hugg så bilder kommer! : D

XOXO! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0