mona-lisas leende.

Nu ligger jag i soffan och tittar på en film som går på femman, Mona-Lisas leende. Den är ganska så bra. Känner mig inte så trött. Men den slutar nog snart så ska gå ner o lägga mig då. Kommer gå upp vid halv åtta/åtta för att gå upp och duscha och fixa mig. Blir och gå förbi mammas jobb också för att hämta cykeln. Kommer jobba till fyra.. Men kan jobba över, skulle inte förvåna mig direkt hehe. Men det är bara bra, pengar rullar in!

Åh, sista veckan nu då innan mitt ''riktiga'' jobb. Ska sommarjobba fyra veckor på ett äldreboende vid namn Hagaborg. Känns lite segt men får tänka på pengarna. Får ändå ganska bra betalt! Aja...

Känns väldigt kul att så många har kikat in på min blogg på sistonne. Det gör mig SÅ glad! : )
Det får mig att vilja blogga ännu mer. Och ni är inte så dåliga med och kommentera heller.
Forsätt såhär! : D

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: born this way

=)

2011-07-11 @ 00:29:25
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/
Postat av: Helena

härlig blogg

2011-07-11 @ 07:49:34
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0