I mitt badrum, badrum..

.. sitter jag i just nu! haha.
Väntar på att badkaret ska bli fullt nog sen blir det att plaska i. Åh så skönt. Dammsög mitt rum förut också så nu är det inte lika kalabalik som innan, heh... Att man aldrig lär sig. Varför ska det vara så svårt att hålla rent?! Aja.. I höst sen så ska vi göra iordning mitt rum. Tappetsera en fondvägg och köpa snygga möbler och annat. Ser verkligen fram emot det. Har en bild i huvudet som jag tror kommer bli riktgit bra.

Min söndag har varit väldigt lugn. Lite bakis idag så kände inte för att göra något speciellt. Plus jobb imorgon.. Men lördagskvällen var allt annat än lugn. Åh vad roligt jag hade! Förfesta med ett gäng kanontjejer. Det blir o göra om snart! ♥

XOXO!

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Hej! Tack så mycket för kommentaren. Ja, det stämmer. Har gjort två olika designer till henne, men hon bytte ju nyligen till den nya headern =) det är många som har hört av sig till mig och vill att jag ska hjälpa dom med header + design och det är så att jag har börjat ta lite betalt för det... Skulle absolut kunna göra en header till dig, men det kanske jag skulle ta mellan 80-100 kr för. Men är du intresserad så hör gärna av dig! =) ta gärna en bild mot en vit vägg om du vill ha en liknande som Rebecca, lättare att redigera (då jag tyvärr inte har photoshop).



Stor kram!

2011-08-01 @ 00:39:37
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0