Duktiga kusinen.

Tja!
Det var ett tag sen.. Men har bara jobbat o jobbat. Inget speciellt kul alls! Haha.
Som ni ser i inlägget nedan är det MAJA som gjort iordning min blogg (kan du inte se tryck F5)!
Är väldigt nöjd. Ville ha det enkelt! Ska bara ta lite snygga bilder sen och fixa en liten coolare header! : D

Nåja, nog om det. Ikväll så ska jag och josie göra lite ärenden på stan och sedan spana in Tyras nya butik här i norrköping. Jag hoppas innerligt på att få en Goodiebag! HAHA. Efter det åker jag nog hem till josie ett tag. SÅ SKÖNT MED HELG! Imorgon ska jag sova ut.. Städa rummet och lite sånt annat skoj. Senare på kvällen blir det klackarna i taket med ett härligt gäng tjejer. ÅH vad jag längtar!!

Ska börja göra mig iordning nu, vill bara säga hej! : )

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0