bleached tips.


SÅ GALET SNYGGT, PERFEKT!!!

Om mitt hår bara varit någon decimeter längre så hade jag lätt färgat det såhär på direkten! Men i vinter/vår så har mitt hår nog växt ganska så mycket, det växer så fort. Och då ska jag färga såhär, LÄTT! Ah så galet snyggt. Men det är ju snyggast när man har lite längre hår, så det får allt vänta.. Och det blir ju sjukt snyggt till vintern o våren då. Åh, vill ha så nu. Haha : )



Så nu är det bara vänta och ta hand om håret så det växer och blir starkt. Men mitt hår växer ändå ganska så fort men måste se till att det håller sig tjockt också! Ska köpa inpackningar och så.
Har ni några tips på några bra inpackningar som funkar och så? : )

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

himla snyggt!

2011-07-16 @ 18:28:34
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: Al

det är så snyggt !

2011-07-17 @ 15:24:29
URL: http://prettified.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0