SÅ SKÖNT!

Yes!
Nu är samhällsinlämningen iväg skickad! Känns riktigt skönt och bra. Hoppas bara lilla ulla tycker om det! : D
Hoppas ju iallafall på ett VG, tihi.. Men får se! Hon kan vara lite seg med o rätta, så hoppas hon snabbar på sig! Vill veta nu vad jag fick liksom! haha.

Jag ska värma mig en kopp te. Skönt att klockan inte är så himla mycket. Ska lägga mig tidigt!
Imorgon börjar jag vid halv nio, och slutar tjugo över två. Matte som sista lektion, blä. Hoppas han är sjukt eller något. Ha ha.. Men iallafall.. Efter skolan ska jag iväg till Josefine!! : D Vi ska som sist ta en promenad med våra tjejer. HÄRLIGT! Ska ta med mig kameran, har dåligt batteri.. Måste leta reda på några bättre! Då ska jag ta massor massor med kort!

Jag har fått lite vårkänslor.. Hihi. Det är ju faktiskt plusgrader. Och idag såg jag gräs. En väldigt underbar syn! Hahah. Och när jag var ute med hundarna imorse så gick jag på torr asfalt! Ohh.. Vill köpa mig ett par vita converse! Men dom är ju så dyra.. Får nog nöja mig med ett par kopior från skopunkten! hehe. Men när jag sommarjobbat (om jag nu får något.. ska börja leta! men vart?!) så ska jag köpa mig ett par! Det är ju såååå himla snyggt.

Och om det skulle börja snöa nu. Fy fan.. Vad DEPRIMERAD jag skulle bli. Så jävla ledsen skulle jag bli. Snälla, det kan väl få vara såhär ett tag nu?! Det var ju en sån tuff och kall vinter så det gör ju inget om våren tjuvstartar lite, eller hur?!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0