MYS FREDAG!!! ♥

Nu ska jag skriva ordentligt! haha. 
Morgonen började med att vi gick upp jag pappa och bröderna och sjöng för älskade mamma! Hon fick blommor och kort! Hennes present kommer senare, det är en... hm.. hur ska jag förklara?! Ehm.. Orbitrek, det är en motionsmaskin! hahah..

Sen åkte jag iväg till skolan. Hade två lektioner.. Sen kom mormor och hämta mig så åkte vi o handla. Vi köpte en present till mamsen och så! : )

Nu ska jag lägga mig i min säng med hörlurar och titta på någon av mina disneyfilmer jag laddat ner! Ladda ner en hel del! ; ) Kul o ha, för när suget kommer är det ba att sätta på! 

Mamma och pappa har åkt iväg för o handla, OCH HON SKA HÄMTA UPP MINA SKOR! ihhh.. nervös! Hoppas dom passar! : ( Men det blir nog bra. Ska lägga mig o chilla nu, har haft riktigt ont i huvudet hela dagen, kanske beror på att jag inte åt någon frukost imorse? jag hann inte!! Men mormor köpte mig en korv när vi va o handla ha ha..

Hoppas det går över snart..

HA EN TREVLIG OCH MYSIG FREDAG!
DET SKA JAG HA..

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0