jag blir så förbannad!!!

Att alla tjejer ska vara lika jävla dana?!?! OHHH LACKAR UR! 
När man bestämt en sak, och sen kommer man med bortförklaringar?!?! 
Men då är det lika bra att säga det ba nej, jag vill inte. Men det är dom för fega för?! IDIOTER.

Ohhh, blir riktigt irriterad. Alla tjejer är likadana. Vad är erat fel? Varför ska alla vara största dramaqueens?!
Jag tänder igång så jävla mycket.
Alla dessa bortförklaringar, jag kan inte ta med mig mer folk till festen eller jag måste plugga eller jag är sjuk *host*!!! Vadå inte kan ta med sig mer?! Lämnar man ens bästa vän själv då eller?! Och vadå du är sjuk, du mådde ju så jävla bra igår?!

OCH ALLT DETTA ÄR TJEJER!!! som man tror är ens nära vänner som ställer upp för en!? men neeej neeej. Feta egoister är vad ni är, tänker bara på er själva och vad NI vill!!

Guuud vad skönt det var att skriva av sig. Har haft detta inom mig länge, men nu brast det. Men alla tjejer är fan likadana.. Men jag tänker på dig, hoppas din kväll blir bra ändå! NÄR JAG HAR ÅLDERN INNE KÖR VI!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

PUSS tack <3

2011-01-29 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0