feelin' good about this.

Är trött så ska fatta mig kort..
Skola till fyra, sen ner till vanessa och klippa och färga håret. Det blev jätte bra! Blir lika nöjd varje gång, hihi. Tack gumman! ♥
Omg, måste berätta.. När vi tog spårvagnen hem så tvärnitade hon mitt i allt? Det lät jätte mycket. Inget mer med det sen liksom. Men sen började det lukta aaaasmycket bränt och det kom till och med rök! Jag och vanessa drabbades av panik! HAHA.
Sen bad hon oss att gå ut, och då var vi vid folketspark. Så vi började gå!!! Fy fan vad kallt det var. Och vi har ändå en bra bit att gå. Och vanessa hade bara en skinjacka på sig! HAHA, stackarn!

Nu ska jag noppa mina ögonbryn, forma till dom! Sen gå och lägga mig och läsa på idrotten och engelskan. Inga större saker så det är lurre!

Nu blev det ju långt inlägg? Whateva... Hoppas ni haft en bra dag!! : D

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0