who you gonna call?

Åkte som sagt hem till mormor direkt efter skolan. Min älskade bästa mormor! ♥ Hon har kommit in i värsta pizza perioden. Hon åt på Pizzahut och gjort sin egna variation av den. Väldigt god! Jag och mormor snackade, kolla på tv. Jag var så sjukt trött så la mig i hennes säng ett tag o sov, hahah....
Sen kom mamma o pappa och hämta mig. Och nu är jag hemma. Trött som ett jag vet inte vad. Fan vad seg. Jag blir så påverkad av vädret. Skulle solen skina och det va fint väder så skulle jag vara hur pigg och glad som helst...

Nog skrivet om deppet neeuuu.. Hmm.. Ska snart sätta igång med plugget. Ska bara gosa lite med min ebbis. Hon är så mysig av sig. Bästa hon. Hon ligger redo i sängen. Så ska inte låta henne vänta mer! 

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0