pyssla med naglarna.

Imorgn är det som sagt party. Och hela jag ska typ vara helsvart! Så tänkte göra mina naglar i rosa! Tänkte göra leopardmönster fast med rosa underlag. Blir nog snyggt. Annars bara en liten färgklick!

Är proppmätt och sitter och tittar på noel när han spelar fifa. Orkar inte röra på mig, HAHA. Sitter så bekvämt. Men ska ta tag i det snart. Sätta igång en tvätt ocksååå. 

Kort dag imorgon, slutar vid 12:25. Då ska jag hem till emelie och lämna grejer (ska ju sova där, blir jobbigt o ha med sig det på festen?!) hem och städa lite i rummet. Äta och så. Sen runt sex/halv sju kommer tjejerna hit och vi fixar oss och drar sedan vidare. Skrivit det typ hundra gånger nu, men så ni vet liksommm!

ääee, nu ska jag ta tummen ur och sätta igång!

P&K! ♥

Kommentarer
Postat av: Sämst

Den här bloggen är nästan lika sämst som att du fortsätter lägga upp den på FB.

2011-02-21 @ 18:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0