promenad och solglasögon.

Tog med mig ebba och molly på en liten promenad. Det var skönt! Var ute typ en halvtimme. Gick förbi mammas jobb men ingen mami där inte. Haha. Får hålla mig till klockan nio då hon slutar! Hihi.
Har ju så himla tråkigt så hade tänkt gå förbi och säga hej, men men..

Nu sitter jag än en gång i soffan och tittar på tv, America's Funniest Home Videos! HAHA, fan vad roligt det är. Sitter här och garvar för mg själv! 

Pappa är påväg hem. Vi ska laga hamburgare tror jag! Gott. Efter maten ska jag kolla på italienskan. BLÄH. Varken orkar eller vill. Kommer ändå inte förstå något av provet. Men det här är sista nu innan LOVET, skönt det. Har inget direkt efter lovet heller.

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh härligt med en promenad!:D

2011-04-15 @ 11:23:41
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0