natt dusch.

Tog mig en dusch! Väldigt skönt. Skrubbade mig och så och är nu insmord i bus, heheh.... Ska kolla runt lite på bloggar och så medans jag torkar till så jag kan lägga mig i sängen! Sätter nog på en film då.. Känner mig sugen på Pongo och de 101 dalmatinerna ? Dom är ju bara för söta! Ska sätta på den sen när jag lagt mig! : )

Stan imorgon först då på förmiddagen med Lovisa! Sen hem och fixa lite och sådär. Sen kommer hon hem hit igen och så fixar vi oss ihop! ♥ När vi gjort oss så snygga som möjligt drar vi hem till emelie! Förkrökar och myser lite på balkongen! NAJS. Sen drar vi och tittar på någon brasa. Tror det blir folkparken? Sånt som märks liksom! Sen hem till linda och rocka loss i think : ) Det blir bra vad som! Kommer vara med bästa brudsen! ♥

Nu ska jag forsätta dansa runt här så buset torkar snabbt! Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0