härlig seg söndag!

Idag har det varit en segosöndag! Kom inte hem fören vid halv ett (?) igår. Pappa hämtade upp mig och mamma som varit o partat med sina jobbarkompisar, HAHA! När jag kom hem satte jag mig vid datorn o svulla. Jag gick inte o la mig fören vid kvart i tre tror jag att det var! 

Och idag gick jag upp vid halv tio?! Jag som hade tänkt att sova ut till tolv ett iallafall. Gick omkring i min OnePiece och gjorde ingenting. Sen slog jag ihop vid tre, fyra kanske.. och vaknar inte fören vid sex, halv sju! hahah... Det var skönt, det behövdes! 

Mamma slutar vid nio o svänger förbi affären och köper mys till oss här hemma, vi ska se på film och bara ta det lugnt! Hon är ledig imorgon, OCH JAG OCKSÅ! fy faan vad underbart det är med lov nu! kan knappt fatta det, men det värsta är att veckan går så fort! Så ska försöka hitta på roliga saker! :-)
Så imorgon ska jag städa mitt rum och bara ta det lugnt, jag och mamma kommer säkert att ta en feting långpromenad med hundarna. SKÖNT! 

Vad har ni tänkt att göra på lovet?? :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0