Trötter som fän.

Fy helvete vad jag är trött. Är hemma nu! Fy fan vad skönt ska ni veta! Att få sova i sin egna säng, själv! hahah. Allt som allt så tjänade jag och stina 1370 kr var! Känns riktigt najs. Förtjänar varenda liten krona! Fyyy faaan vad vi frös. Det blev sjukt kallt. fötterna kändes till slut som två isklumpar! :-( Men ska hålla i pengarna och spara till julrean. Har sett en jacka som jag hoppas blir billigare, hehe. 
Kan inte sluta tjata om det, fy fan vad jag är tröööött! Har badat och ska sätta på en tvätt med kläder sen ska jag lägga mig. 

En liten tjeja som var glad att se mig vad EBBISEN! aw <3 
Hon hade gått ner mitt i natten, efter att mamma släppt ut henne för en pink, till mitt rum men sedan gått upp till mamma och pappa igen! haha. För hon sover alltid hos mig annars. Så inatt blire gosigos!!

XOXO!
Life's just too good.


Kommentarer
Postat av: Gustav Waerme

Bra jobbat Josefin! (Sa ju jag läste) ;)

2010-12-19 @ 19:04:02
Postat av: JOSEFIN SVARAR:

hahah, aw!

bra där Gurrrra G!

2010-12-20 @ 07:48:20
URL: http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0