I wanna know what love is.

Då var även denna dag avklarad. Skön ledig dag. Städade lite här hemma och sen träffade jag min Sabira, älskade vän. Amanda kom även förbi på en cigg. Som jag saknat henne!!! Riktigt skönt att få krama om min skrutt. Blir en sleepover i veckan, can't wait! 

Ska ta o sova nu, upp halv fem imorgon för att hinna med allt. Blir att byta lite spårvagnar för att komma fram. Ska bli kul att sommarjobba med någonting helt nytt som ger en ny erfarenhet. Spännande! Det jag känner mig mest nervös över nu är resan dit. Så jag inte missar någon spårvagn eller så. Men det ska väl gå bra. Slutar kl 13 imorgon. Tittar in och skriver då hur det gått.


Skulle bara vilja ha någon o tycka om. Och pussas lite med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0