It's been a long day.

Nu ligger jag äntligen nerbäddad i sängen. Så himla skönt. Kände mig riktigt trött framåt eftermiddagen när Sabira gått, stod emot att sova i soffan och städade lite istället här hemma. Det gjorde älskade mamma glad när hon kom hem från jobbet. Under kvällen så har vi även skypat med vår saknade pappa! Underbart att få se honom och att se hur hela han lyste upp när han fick se oss här hemma. That's just pure love. Saknar att ha honom här hemma och hans bamsekramar samt hans kloka ord. Men om några månader så...

Imorgon så ska jag först jobba kl 7-12 på hemtjänsten, det var ju inte igår! Efter jobbet så ska jag kolla lite på stan har jag tänkt, är lite osäker på vad jag ska ha på mig då vi ska på Alices studentfirande. Har tänkt att hänga med ut och dansa så vill känna mig snygg. Hoppas det inte blir allt för svårt.

Nu är det bäst att sova. Need my beautysleep lol. Godnatt! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0